Gratis verzending vanaf €100.00

Veel gestelde vragen


 

Waar vind ik informatie over mijn product?

Elke NAHODE HOME product is apart. Daarom heeft elk item een omschrijving bij het product staan, zoals een omschrijving van de stijl, de afmetingen van het product, de materialen en de levertijd. Om dit te kunnen bekijken klik je op je NAHODE HOMEen kun je rechts alle specificaties bekijken.

Is het mogelijk om een product te reserveren

Een product reserveren is via de website helaas niet mogelijk. Gezien de oplages die onze leveranciers zelf beslissen, kunnen we niet met volle zekerheid beloven dat de volgende oplage genoeg is om ook jou te voorzien van je product. Wel kun je altijd een mailtje sturen naar info@nahode.com  met je aanvraag. Dan kunnen we toch kijken wat we voor je kunnen doen.

Kan ik een artikel ergens reserveren?

In onze voorraadstore vertonen we een selectie van het online assortiment. Wil je graag weten of een bepaald product te bekijken is in de voorraadstore? Neem dan even contact met ons op.

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Als je de perfecte NAHODE HOME hebt gevonden, kun je erop klikken en zie je rechts een ‘In shopping bag'-button. Zorg bij producten met meerdere varianten dat je de goede versie hebt aangeklikt! Vervolgens verschijnt er een getal in het winkelwagentje rechtsboven in je scherm. Als je heel je bestelling compleet hebt gemaakt en al je favorieten producten zitten in je winkelmandje, klik je op het winkelwagentje en ga je ‘naar shoppingbag’, waar je je bestelling eventueel kunt wijzigen. Door op ‘ga door naar afrekenen’ te klikken kun je binnen 3 stappen al je gegevens achterlaten en het product afrekenen. Is de betaling helemaal afgerond? Dan ontvang je direct een bevestigingsmail, waar je alle specificaties van je bestelling nog eens rustig kunt bekijken.

Ik heb een product besteld, wat gaat er nu gebeuren?

Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst gaan we aan het werk, zodat jouw pakketje zo snel en veilig mogelijk bij jou thuis aankomt. Allereerst ontvang je een orderbevestigingsmail waar je bestelspecificaties in staan. Je bestelling wordt daarna direct bij onze leverancier neergelegd, welke binnen enkele dagen jouw NAHODE HOME naar ons hoofdkantoor doorstuurt. Eenmaal aangekomen bij ons, kijken we of jouw NAHODE nog helemaal in tact is en geven het vol zorg mee met één van onze pakketverzenders. Als het postorderbedrijf het pakket in handen heeft, krijg je een Track&Trace code doorgestuurd, en wordt het pakket zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd!

Ik heb geen orderbevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Normaal krijg je direct een orderbevestigingsmail in je inbox. Heb je deze toch niet gekregen? Geen paniek. Allereerst kun je even kijken of de bevestigingsmail in je ongewenste inbox is beland (spam). Als dat niet het geval is, kan het zijn dat je gegevens onjuist zijn ingevuld. Ga dus eerst even naar Mijn Account en check of je emailadres juist is ingevuld. Heb je geen account? Dan heb je waarschijnlijk ook je emailadres niet achtergelaten. Neem even contact op met onze klantenservice, dan kijken we het zo snel mogelijk voor je na!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ben je toch niet helemaal zeker of jouw bestelling dé NAHODE HOME is die je zoekt? Dat kan gebeuren. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dan zorgen we dat de bestelling geannuleerd of gewijzigd wordt. Als je te lang wacht, kan het zijn dat je bestelling al is meegegeven aan onze pakketverzender. In dat geval zal je het pakket moeten retourneren.

Ik woon in het buitenland en wil graag iets bestellen. Kan dat?

Dat is geen probleem bij NAHODE HOME. Bij het plaatsen van je bestelling dien je het gewenste adres in te vullen, de aangepaste bezorgkosten worden automatisch doorberekend. Woon je buiten de BENELUX? Neem dan contact met ons op, wij gaan kijken of het mogelijk is en berekenen de aangepaste bezorgkosten door.

VERZENDEN

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

De producten die we op voorraad hebben op ons hoofdkantoor zijn worden binnen 2-7 dagen verzonden. Bij andere producten zijn de levertermijnen afhankelijk van onze leveranciers. Aangezien we ook leveranciers uit het buitenland hebben, kunnen deze producten wat meer levertijd in beslag nemen dan binnenlandse leveranciers. Kijk altijd even naar de levertijd die bij de product specificaties wordt aangegeven als je op het product klikt. Deze levertijd is namelijk van toepassing op jouw product.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf €100,- zijn de verzendkosten in Nederland GRATIS! Als je niet aan de €100,- komt met de bestelling van jouw product , wordt er een bedrag van €7.25 gerekend voor verzending bovenop de productprijs. Wil je je pakketje af laten leveren in België of Duitsland? In dat geval vragen we €11.50/14.50 verzendkosten. Vraag voor bezorging naar andere landen binnen Europa even naar de verzendkosten onder het kopje contact. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op de dag dat we de zorg voor jouw pakketje overdragen aan onze pakketverzender, krijg je direct een Track&Trace code toegestuurd op je e-mailadres..

Waar blijft mijn bestelling?

De NAHODE HOME producten die we op voorraad hebben zullen we zo snel mogelijk verzenden! Andere producten kunnen een langere levertijd hebben, omdat dat afhankelijk is van onze leverancier. Kijk dus allereerst goed naar de levertijd die is aangegeven bij je product. Is je bestelling toch 2 á 3 dagen langer onderweg dan de levertijd heeft aangegeven bij aanschaf van je musthave? Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na het plaatsen van je bestelling heb je per mail een bestelbevestiging ontvangen. In deze mail staat bij ieder artikel de verwachte levertijd. Uiterlijk op de laatste dag van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging. Als je meerdere artikelen hebt besteld, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Is de genoemde levertijd verstreken en heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Is het mogelijk om mijn bestelling later te laten leveren?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen. Als je hier graag gebruik van wilt maken, stuur dan even een mail naar info@nahode.com. Graag ontvangen we een indicatie van de gewenste leverdatum.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Natuurlijk kan dat. Bij het plaatsen van je bestelling kan je ervoor kiezen deze af te halen in de voorraadstore. Zodra het bestelde artikel bij ons klaar ligt, nemen we contact met je op en ben je van harte welkom.

OUT OF STOCK

Wanneer is een product out of stock?

Onze meubels en woonaccessoires hebben een hele weg af te leggen tot aan jouw voordeur. Het proces begint bij onze leveranciers. En als de vraag te hoog is voor onze leveranciers, kunnen producten out of stock raken. Dit betekent dat ze niet meer voorradig zijn bij onze leverancier.

Komt een product dat out of stock is weer op voorraad?

Gelukkig komen de meeste producten die out of stock zijn weer terug op voorraad! Dit is afhankelijk van onze leveranciers, dus kunnen we helaas niet altijd zeggen hoelang dit kan gaan duren. Als het wel bekend is wanneer deze items weer op voorraad komen, zorgen we ervoor dat jij precies weet wanneer je jouw NAHODE HOME product weer kan kopen! Soms wil het weleens gebeuren dat out of stock producten door onze leveranciers van de markt worden gehaald, maar wel nog op onze webshop worden aangeboden. Dit is natuurlijk vervelend. We zullen daarom ook altijd proberen deze producten zo snel mogelijk van de website af te halen!

Wat als ik een product dat out of stock is toch wil bestellen?

Bij NAHODE HOME producten waarvan we weten wanneer ze weer voorradig zijn bij onze leverancier kun je bij ons gewoon bestellen! Voordat je het thuis hebt gaat er wat tijd overheen, maar je weet in ieder geval zeker dat jouw droomaccessoire of gadget in het vooruitzicht is! Heb je vragen over een product dat out of stock is? Neem dan even contact met ons op.

BETALEN

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Eerlijkheid brengt je namelijk het verst. Daarom zijn alle prijzen die we hanteren gerekend inclusief BTW. Ook willen we duidelijk naar voren brengen dat er enkel transportkosten worden gerekend voor pakketten onder de €100,-, wat op elke pagina is vermeld. Zo sta je tijdens het afrekenen niet voor onaangename verrassingen!

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan op verschillende manieren. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Klik dan hier!

Wat moet ik doen als mijn betaling niet gelukt is?

Het kan weleens voorkomen dat er iets mis gaat tijdens het afrekenen, waardoor de betaling niet gelukt is. En natuurlijk zullen we je daarmee helpen. Als je betaling niet is gelukt kun je contact met ons opnemen. We sturen je een nieuwe betaallink door, zodat jij toch je NAHODE HOME product in handen krijgt!

RETOURNEREN

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is jammer, maar het kan natuurlijk weleens voorkomen dat een item niet zo goed bevalt als van tevoren gedacht. Ook kan het zijn dat een product beschadigd of gebroken arriveert. Dit is natuurlijk hartstikke vervelend en moet zo snel mogelijk opgelost worden. In deze gevallen kun je een pakketje retourneren. 

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je pakketje niet naar behoren is geleverd! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. In alle gevallen vragen we je contact met ons op te nemen via de mail, zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken. Als het pakket incompleet is afgeleverd kunnen we namelijk nog altijd het missende gedeelte nasturen. Als het item beschadigd is aangekomen of verkeerd is geleverd zullen we je vragen het product aan ons te retourneren. Meer informatie hierover? Kijk dan onder het kopje Retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Is je product niet naar wens? Of is het product beschadigd gearriveerd? Dat kan weleens voorkomen. In dit geval vragen we je de stappen die zijn gegeven onder het kopje Retourneren op te volgen.

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens, en je wilt het retourneren. Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de verzend/ retourkosten voor jezelf. 

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten na het retourneren van mijn bestelling?

Nadat wij je product retour hebben ontvangen, zullen we zo snel mogelijk het bedrag dat je hebt besteed voor de aanschaf van het item bij jou terug op je rekening zetten. Dit kan uiterlijk 3-5 werkdagen duren.

GARANTIE

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je pakketje niet naar behoren is geleverd! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. In alle gevallen vragen we je Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd, wat moet ik doen? Contact met ons op te nemen via de mail, zodat we de meest passende oplossing samen met jou kunnen bedenken. Als het pakket incompleet is afgeleverd kunnen we namelijk nog altijd het missende gedeelte nasturen. Als het item beschadigd is aangekomen of verkeerd is geleverd zullen we je vragen het product aan ons te retourneren. Meer informatie hierover? Kijk dan onder het kopje Retourneren.

Welke garantie heb ik als mijn product beschadigd is?

Als je pakketje beschadigd is gearriveerd, krijg je natuurlijk een nieuw product toegestuurd of, in bepaalde gevallen, je geld teruggestort. Voor de procedure omtrent beschadigde producten kun je het beste even onder het kopje Retourneren kijken. Voor alle producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat je recht hebt op een deugdelijk product, wat wil zeggen dat je voor de prijs en de omschrijving redelijkerwijs mag verwachten dat het product naar behoren functioneert. Als dit niet het geval is, en het product is te snel versleten, of kapot gegaan, dan heb je recht op een bepaalde garantie. Daarnaast bieden wij een extra garantie van een jaar na ontvangst van het product. Dit doet niets af aan de wettelijke garantie. Bij bewezen schade binnen 2 maanden ligt de bewijslast bij NAHODE HOME. Als er inderdaad sprake is van een beschadigd product dat onder de garantie valt, dan wordt het item kosteloos voor je hersteld of vervangen. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen, dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde product te retourneren, waarna NAHODE HOME het aankoopbedrag teruggeeft.

KLACHTEN

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Heb je een klacht over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt? Dat is natuurlijk erg vervelend en wij gaan ons best doen om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen, toch vragen wij je om je klacht via de e-mail door te geven, wij zullen de klacht binnen 3 werkdagen beantwoorden en na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. Gebruik hiervoor ons mailadres info@nahode.com.